Posted in Kısa Dönemli Etkiler

GÜNEŞ MARS KAVUŞUMU; ”Dutmayın Beni Ekşınım Geldi!” Günleri :)


by David Uhl
by David Uhl

NEYSEM!

Ay bugün Oğlak’tan çıkıp, Kova’ya girdi. Böylece 5 Mayıs gününü, sinir harbine döndüren LİLİTH – AY üçgeni bitti… İçimizdeki ”herşeyi kendimize tehdit olarak gören” canavar ile yüzleştik. Olayları kötü tarafından almaya ve olabilecek en ters tepkileri vermeye ne kadar yatkın olduğumuzu biliyoruz. Büyüyünce böyle durumlarda ne yapmamız gerektiği konusunda düşünecek çok materyalimiz var :))))

Şimdi gündemimizde daha esaslı konular vaaarrr ;)

– Uranüs ve Jüpiter arasındaki üçgen açı giderek bütünleniyor! Juno – Jüpiter kavuşumu bunu kolaylaştırıyor. Güneş – Mars Kavuşumu da her iki gezegene 60’lık açı yapıyor.

– Kovaya giren Ay, Aslan’daki Venüs ile, İkizler’deki Retro Merkür, Yay’daki Retro Satürn ile karşı açılar yapıyor ama neyseki hepsi bir arada Mistik Dörtgen oluşturuyorlar!

MEALİ :)

Hem geçmişi temizlemeye, hem de hayatımızda ileriye dönük yollar açmaya meyilliyiz… Yani aslında geçmişten getirdiklerimizin tozunu silmek, bir şekilde yeni planlarımızın da yolunu açacak.

Fakat üzerimizde bir ”Ne olsa atlarım abi! Maksat aksiyon getirsin…” durumu da var :)))

Kendimizi beğenmeye, doğrulamaya, şımartmaya, haklı mı haklı görmeye ve herkese de bunu çaka çaka göstermeye pek yatkınız.

Şu önümüzdeki 3-4 gün boyunca gazla çalışacağız ve depoyu fullemeye de gerek yok… Koklasak yetiyor :))))

Bu nedenle de düşünmeden dalmaya, hatta direnç gördükçe coşmaya, anahtarla açamadığımızı omuz darbesiyle kırmaya filan niyetliyiz!

Özellikle de geçmişten beri halledememiş olduğumuz ve takıntı yaptığımız konulara biraz fazla yüklenmek ve arkamızda kapatılmamış hesap bırakmamak isteyebiliriz…

Bu noktada kendimize sormamız gereken soru şudur; ”Her mücadele kazanılmaya değer mi?”

Şevk ve kararlılık sahibi olmak şahane bişey :) Salladığımız, ertelediğimiz işleri temizlemek harika bir duygu… Bu dönemi, vicdanen bizi rahat ettirmeyen ya da yolumuza engel oluşturan eksikleri tamamlamak için kullanırsak, çok süper bir iş becermiş oluruz.

Ama sırf bizim istediğimiz gibi sonuçlanmamıştı diye, aslında çok da matah olmayan bir işe ya da yüreğimizi doldurmak yerine sadece gururumuzu kırmış olan bir aşk macerasına takıntı yapmak, ne kadar anlamlı? İşte bunu iyi düşünmek lazım…

Hayat BAŞARI’dan ibaret değildir. Bazen başaramamış olduklarımız, gelecekteki ESASLI başarılarımzın yolunu açan geçitlerdir.

Bir işe el atıyorsak, bunu sırf kırılan gurumuzu onarmak, hasar almış egomuzu okşamak için yapmamakta fayda var. Yoksa benzini boşa yakar ve günün sonunda elimizde patlayacak bir hediye sahibi oluruz.

Madem aksiyon istiyonuz… LET’S BOOGIE ANACIM :)))

Earth, Wind & Fire – Shining Star

Author:

Kendi Halinde Bir Yıldız Gözlemcisi

12 thoughts on “GÜNEŞ MARS KAVUŞUMU; ”Dutmayın Beni Ekşınım Geldi!” Günleri :)

  1. Ekşınlamak yada ekşınlamamak işte bütün mesele bu ! Bulaşmak için sinsice arkadan dolanan şer niyetlilere ne Türlü bi Yanıt uygun olurdu acaba? amaaann cunocum bitmiyo bu Dünya’nın derdi ,ben retro dönemlerini sevdiğimi farkettim yarım bıraktıklarımı tamamlıyorum ,hakkaten artık ekşınlamak istiyoruummm ,sevgiler ..

  2. mrb ben surekli emaillerinizi aliyorum ama uyelik bilgilerimi emailim haricinde hatirlamiyorum:((

    o yuzden de yorum yapamiyorum yazilarinizaaaa:((

  3. 5 mayıs’ı okuyunca ağzım açık kaldı.
    Özellikle 4 mayıs berbat geçti. İşte problemler, Peşipeşine dönen siparişler…
    Bu kadar ters giden işim hiç olmadı bayağıdır.
    Güneş çocuğuyum, Lilith’in benle ne derdi var bilmiyorum. Kavuşunca böyle mi yapılır :)

  4. yinee yineeee süppersinnn juniim…”Hayat BAŞARI’dan ibaret değildir. Bazen başaramamış olduklarımız, gelecekteki ESASLI başarılarımzın yolunu açan geçitlerdir.” sözünü kulağıma küpe yaptım..çok güzel durdu yüzüme yakıştı :) yüreğine sağlık, bu küpe hediyeler için çok teşekkürler..
    başarı Allahın takdiri tayini ve tanzimidir; bize düşen, sabır, sebat, sürekli gayret..bunu yeniden hatırlattığın için teşekkürler..yürek dolusu teşekkürler!
    bir de kalpli öpcükleeeerr…

  5. juno sen harika bir kadınsın, iki buçuk yıl önce doğum haritamı analiz ettin hala bazı cümlelerin kulağımda çınlıyor ve tespitlerinin doğruluğu da yüreğimde, inanılmaz her yazın ve her söylediğin, bu kadar hayatı kavramanda derin nedenler olduğu ortada, ne zaman dibe düşsem juno ne yazdı ki diyorum sonrada pes yahu diyorum, sevgilerimle, biraz toparlanayım yine geleceğim size zaten, şu son iki buçuk sene düşüp kalkamamaktan yoruldum tabii maddiyatıda felce uğrattı bu çıkmaz neyse dertleşesim vardı herhal, sevgilerimle……

  6. Aynen de öyle gereksiz şekilde geçmişle debeleniyorum,aferin bana…Teşekkür ederim güzel açıklamalarınız için ;)

  7. Merhaba eksik kalan Kuzey Ay Düğümlerini ne zaman yazacaksınız? Her gün bakıyorum ve sabırla bekliyorum. Sevgiyle kalın….

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.